АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ДАЙЫНДАУ ҮШІН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ

Авторлар

  • Машинская О. Есенов университеті, Ақтау, Қазақстан Автор

Кілт сөздер:

жасанды интеллект, ағылшын тілін оқыту, адаптивті оқыту платформалары, интерактивті тапсырмалар, дараланған оқыту, тіл құралдары, білім беру технологиялары, оқытуды жаңғырту, білім берудегі ЖИ, сабақ жоспары, геймификация, сөйлеуді тану, оқыту аналитикасы, қолжетімділік, мультимодальды оқыту

Аңдатпа

Бұл зерттеуде ағылшын тілі сабақтарын дайындауда жасанды интеллекттің (ЖИ) қолданылуы қарастырылады, оның қазіргі білім беру үдерісіне ықпал ететін өзгерістері атап өтіледі. Жұмыста бейімделген оқыту платформалары, интерактивті тапсырма құру жүйелері, интеллектуалды тілдік тексеру құралдары және автоматтандырылған кері байланыс механизмдері сияқты әртүрлі ЖИ құралдары зерттеліп, олардың білім берудегі дербестендіруді, тиімділікті және оқушылардың белсенділігін арттырудағы рөлі көрсетіледі. Бұл технологиялар сабақ жоспарлауды оңтайландырып, рутиндік бағалау процестерін 
автоматтандырып, нақты уақыт режимінде қолдау көрсетеді, осылайша мұғалімдерге мағыналы оқыту мен студенттермен өзара әрекеттесуге көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, ЖИ-дің аналитикалық мүмкіндіктері оқушылардың жеке оқу үлгілерін анықтауға көмектеседі, бұл әртүрлі қажеттіліктерді ескере отырып, жекелендірілген сабақтар ұйымдастыруға жағдай жасайды. Зерттеу барысында ЖИ-ді білім беру үдерісіне тиімді 
енгізудің практикалық аспектілері талқыланып, оны дәстүрлі оқыту әдістерімен үйлестіру стратегиялары ұсынылады. Зерттеу нәтижелері ЖИ-дің ағылшын тілін оқытуды түбегейлі өзгерту әлеуетін көрсетіп, білім берудің икемді, оқушыға бағытталған және тиімді ортасын қалыптастыруға ықпал ететінін айқындайды. 

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

13.05.2025

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Категориялар