ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Кілт сөздер:
ақпараттық-коммуникациялық технология, физика, функционалдық сауаттылық, білім беру, компьютерлік модельдерАңдатпа
Жиырма бірінші ғасырдағы білім беру жүйесінің міндеті білім көлемін беру емес, мектеп бағдарламаларын меңгеру деңгейін анықтау емес, оқушылардың мектепте алған білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Бүгінгі таңда әлемде өмірде болып жатқан барлық өзгерістерге тез жауап беру қажеттілігі, ақпаратты өз бетінше табу, талдау, қолдану мүмкіндігі бірінші орынға шығады. Ең бастысы - функционалдық сауаттылық, бұл тұлғаның қолданбалы білім негізінде өмір мен қызметтің әртүрлі салаларындағы стандартты өмірлік міндеттерді шешу қабілеті. Жалпы білім беру сатысындағы функционалдық сауаттылық тұрмыстық міндеттерді шешуге, әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасауға, іскерлік байланыстарды ұйымдастыруға, мәдени кеңістікте бағдарлануға, табиғи ортамен өзара әрекеттесуге көмектесетін мета-пәндік білім беру нәтижесі ретінде қарастырылады. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыруда мұғалімнің міндеті - оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекеті үшін тиісті педагогикалық жағдайлар жасау, проблемалық оқыту мен жобалық әдісті, сабақта топтық және ұжымдық жұмысты жаппай енгізу, ақпараттық-коммуникациялық технология ресурстарын, соның ішінде компьютерлік модельдерді пайдалану, оқушының практикалық мәселелерді шешу үшін нақты өмірде үйренген білімдерін, біліктерін, дағдылары мен іс-әрекеттерін пайдалануға дайындығын қалыптастыру қажет. Ол үшін мұғалім оқушыны қызықтыруы керек, пәнді оқуға ынталандыруы керек, сонымен қатар оқу үдерісінде әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, сабақты әртараптандыруы керек. Осыған байланысты оқушылардың қазіргі қоғамда белсенді өмір сүруі үшін, мектеп оқушыларына қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағытталған оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу қажет. Мақалада физика сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мәселесі қарастырылған, бұл білім беруде талап етілетін құзыреттіліктерді меңгеру көрсеткіші болып табылады.