МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖӘНЕ  КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ  БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК  ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ САБАҚТАСТЫҒЫНДАҒЫ   ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

  • КӨКШЕЕВА З.Т. Есенов университеті, Ақтау, Қазақстан Автор
  • Римантас Селвис Профессор Вильнюсского университета, Литва Автор

Кілт сөздер:

мектепке дейінгі балалар, кіші мектеп жасындағы оқушылар, зерттеушілік іс-әрекет, сабақтастық, тәжірибе жұмысы, ғылыми жоба, жобалау әдісі

Аңдатпа

Бұл мақалада, біз мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалардың зерттеушілік іс-әрекетінің сабақтастығын философиялық, психологиялық, педагогикалық тұрғыдан зерттеген ғалымдардың еңбектеріне теориялық тұрғыдан талдау жасап, ішінара кейбір әдіскер-ғалымдардың еңбектеріне тоқталдық. Сондай-ақ, мақалада ұсынған әдістеме негізінде алдымызға қойған болжамның дұрыстығын дәлелдеу мақсатында жобалау әдісін қолдану арқылы эксперимент жұмысын жүргізіп, мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалардың зерттеушілік іс-әрекетінің сабақтастық мәселесін кәсіби практикалық тәжірибемен тығыз байланыста қарастырып, одан әрі 
дамытуға арналған жұмыстарды жетілдіруге ұсыныстар берілді.  

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

13.05.2025

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Категориялар