ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ, ӘЛЕУМЕТТІК ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚТЫ АҚПАРАТТАНДЫРУ

Авторлар

  • Бегімова Малика Каспий қоғамдық университеті (Алматы, Қазақстан) Автор
  • Шәріпова Әйгерім Есенов университеті, Ақтау, Қазақстан Автор

Кілт сөздер:

мүмкіндігі шектеулі балалар, инклюзивті білім беру, білім беру ортасы, толеранттылық, педагогикалық сана, толерантты көзқарас, балалар психологиясы

Аңдатпа

Бұл мақалада мүмкіндігі шектеулі студенттерге толерантты қатынасты дамыту арқылы инклюзивті білім беру ортасын құрудың практикалық стратегиялары қарастырылған. Оқушыларға да, мұғалімдерге де, ата-аналарға да сілтеме жасай отырып, авторлар инклюзивті және жалпы білім беру жағдайында түсіну мен қабылдауды ілгерілетудің нақты әдістерін ұсынады. Мақала теориялық идеалдар шеңберінен шығып, сыныптарда оңай енгізуге болатын оқытудың нақты интерактивті әдістерін сипаттайды. Рөлдік ойындар, арт-терапия және сюжеттік терапия кедергілерді жою және эмпатияны ынталандыру үшін тартымды және әсерлі құралдар ретінде ұсынылған. Тәрбиешілерді осы әдістермен жабдықтай отырып, мақала инклюзивтілік принциптерін барлық оқушылар үшін сыныптағы нақты және жағымды тәжірибеге аударуға бағытталған. 

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

13.05.2025

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Категориялар