ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ  ОҚУШЫЛАРДЫҢ  РЕФЛЕКСИЯЛЫҚ ДАҒДЫСЫН  ДАМЫТУДЫҢ  НЕГІЗДЕРІ

Авторлар

  • К.Х. СМАГУЛОВА К. Сағадиев атындағы Халықаралық бизнес университеті Алматы қ.,Қазақстан Автор

Кілт сөздер:

рефлексия, кері байланыс, ерекше қажеттіліктері бар оқушылар, функциональдық сауаттылық, бағалау

Аңдатпа

Мақалада білім мазмұнының нәтижесін қалыптастырудың ғылыми әдіснамалық негізі зерттеу еңбектерін талдау арқылы қарастырылып, бастауыш мектепте оқушылардың жас ерекшелігіне сай рефлексивтік дағдысы арқылы критериалды бағалауды жүргізуде үлес қосқан ғалым-педагогтардың еңбектері, зерттеу жұмыстары зерделеніп, тұжырымдар жасалды, құрылымдық-мазмұндық моделі айқындалды. Сонымен қатар, бастауыш мектептегі жаңартылған білім беру бағдарламасы біз қарастырып отырған оқушылардың оқу әрекеті арқылы қалыптасатын оқу нәтижелерінің бірі ретінде рефлексияны қалыптастырып, дамытуды алға шығарады. Демек, баланы өз әрекеті жайлы ойлана алуға, оған өзіндік баға беруге үйрету ерте қолға алынуы жаңа стандартта айқын көрініс тапқан.  

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

15.05.2025

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Категориялар