ШЕТ ТІЛІН ТИІМДІ ОҚЫТУДА ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ

Авторлар

  • А.О. Есимбекова І. Жансүгіров атындағы Жетісу Университеті, Талдыкорған, Қазақстан Автор

DOI:

https://doi.org/10.56525/whvzk198

Кілт сөздер:

қалыптастырушы бағалау, шет тілін оқыту, кері байланыс, оқушылардың белсенділігі, оқытудың тиімділігі

Аңдатпа

Қалыптастырушы бағалау әдістерін қолдану шет тілін оқытудың тиімділігін арттыруда шешуші рөл атқарады. Кезеңнің соңында оқуды бағалайтын жиынтық бағалаудан айырмашылығы, формативті бағалау мұғалімдерге нақты уақытта оқушылардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауға мүмкіндік беретін үздіксіз кері байланысты қамтамасыз етеді. Бұл мақалада өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, тесттер, интерактивті тапсырмалар және мұғалімнің кері байланысы сияқты формативті бағалаудың әртүрлі әдістері және олардың тіл меңгеруіне әсері қарастырылады. Ол бұл әдістердің оқушының дербестігіне, мотивациясына және белсенділігіне, сайып келгенде лингвистикалық құзыреттілігін арттыруға қалай ықпал ететінін көрсетеді. Зерттеу сонымен қатар қалыптастырушы бағалауды шет тілі сыныптарына кіріктірудің озық тәжірибелері мен оны жүзеге асыру кезінде мұғалімдер кездесуі мүмкін қиындықтарды талқылайды. Нәтижелер формативті бағалау стратегияларын қабылдау мақсатты тілді тереңірек түсінуге және оны сақтауға ықпал ететін жекелендірілген және бейімделген оқытуға әкелетінін көрсетеді. Осы бағалау түрін әр сабақта қалай қолданатындығын тіл мұғалімдерімен бөлісу үшін бірнеше үзінді қосылды.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Жүктеулер

Жарияланды

05.12.2025

Журналдың саны

Бөлім

Статьи