АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДАГЫ ГРАММАТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ
Кілт сөздер:
Грамматикалық дағдылар, тілді меңгеру, Грамматика-аударма әдісі, Тапсырмаға негізделген тілді оқыту (TBLT), Коммуникативті тәсіл, эксплицитті грамматикалық оқыту, имплицитті грамматика оқыту, Контекстік оқыту, тіл үйрену кезеңдері, өмірдегі қарым-қатынасАңдатпа
Бұл мақала ағылшын тілі сабақтарында грамматикалық дағдыларды дамытуды, бұл дағдыларды қалай үйрететінін, студенттердің оларды қалай меңгеретінін және грамматиканы үйренуді жеңілдету үшін қолданылатын әртүрлі педагогикалық әдістерді
зерттейді. Бұл мақала ағылшын тілі сабақтарында грамматикалық дағдылардың дамуын зерттейді, атап айтқанда, бұл дағдылардың қалай оқытылатынын, қалай меңгерілетінін және коммуникативтік контекстерге қалай интеграцияланатынын талдайды. Зерттеу грамматиканың тіл білгірлігінің негізін қалаушы элемент ретінде маңыздылығын
қарастырады және грамматикалық дағдыларды дамытуға арналған әртүрлі педагогикалық
әдістерді, оның ішінде Грамматика-Аударма әдісі, Тікелей әдіс, Тапсырма негізіндегі тіл оқыту (TBLT) және Коммуникативтік тәсілді талқылайды. Бұл мақала грамматикалық дамудың кезеңдерін бастауыштан жоғары деңгейге дейін сипаттайды және оқушылардың грамматикалық оқытуға қарсылығы, ана тілдерінен кедергі келтіру, дәлдік пен еркіндікті теңестіру сияқты қиындықтарды атап көрсетеді. Мақала сондай-ақ тиімді грамматиканы оқыту стратегияларын ұсынады, оның ішінде контекстуалды оқыту, айқын түсіндірмелер, кері байланыс және технологияларды қолдану қажеттілігін атап көрсетеді. Сайып келгенде, ол грамматика мен практикалық қарым-қатынасты біріктіретін
теңгерімді, студентке бағытталған тәсіл ағылшын тілін үйренушілерде жоғары дәрежелі грамматикалық дағдыларды және жалпы тілді білуді дамыту үшін өте маңызды деп санайды. Сонымен қатар бұл мақала ағылшын тілі сабақтарында грамматикалық дағдыларды дамытуды, бұл дағдыларды қалай үйрететінін, студенттердің оларды қалай меңгеретінін
және грамматиканы үйренуді жеңілдету үшін қолданылатын әртүрлі педагогикалық әдістерді
зерттейді.