ЕСЕНОВ УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ АКАДЕМИЯЛЫҚ ҰТҚЫРЛЫҚ: ЖАҺАНДЫҚ БАЙЛАНЫСТАР ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ЖЕТЕКШІЛІГІН НЫҒАЙТУ
DOI:
https://doi.org/10.56525/89a6cv65Кілт сөздер:
академиялық ұтқырлық, халықаралық алмасу бағдарламасы, жаһандық академиялық ұтқырлық, Ғылым және жоғары білім министрлігі, Есенов УниверситетіАңдатпа
Студенттердің, оқытушылардың және зерттеушілердің білім беру және зерттеу тәжірибесін арттыру үшін ұлттық шекарадан өтуі ретінде анықталған академиялық ұтқырлық бүкіл әлем бойынша жоғары білім беру жүйелерінің маңызды ерекшелігіне айналды.Қазақстанда соңғы онжылдықтарда академиялық ұтқырлық қарқынды дамып, білім беру жүйесін жаңғыртуға және қазақстандық жоғары оқу орындарының халықаралық бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етті. Бұл мақала Қазақстандағы академиялық ұтқырлықтың бастауын зерттейді, оның дамуының негізгі көрсеткіштері мен кезеңдерін анықтайды, оның қазақстандық университеттерде алғашқы енгізілуіне ерекше назар аударады. Сонымен қатар, бұл зерттеу академиялық ұтқырлықты қолдаудағы Қазақстан ғылым және жоғары білім министрлігінің рөлін, жүзеге асырылып жатқан саясатты және студенттер мен оқытушылар құрамының мүмкіндіктерін зерттейді. Сондай-ақ, мақала академиялық ұтқырлық бағдарламаларына қатысатын студенттердің мәдени бейімделу тәжірибесін зерттейді, олар жаңа білім беру және мәдени ортаға бейімделу кезінде кездесетін проблемаларды көрсетеді. Есенов университетінде академиялық ұтқырлыққа қатысатын студенттердің ұтқырлық тәжірибесінің жеке және академиялық тәжірибелері зерттеледі




